Cum scapam de capcaun !

March 11, 2009

Ma uitam la emisiunea Gabrielei Vranceanu si il vad pe Basescu intr-un calup video cu binecunoscutele lui “perle” mitocanesti. M-am oripilat si incercam sa-mi imaginez cum as fi recationat daca vreuna din femeile pe care le-a “gratulat cu complimente” ar fi fost sotia mea. Inatantaneu, am simtit o puternica frustrare.

Chiar nu inteleg cum de am ajuns in situatia asta halucinanta, sa fim reprezentati la cel mai inalt nivel in stat de un presedinte absolut badaran. Un necioplit rudimentar si gretos, las, care ataca miseleste, ca o hiena cu dintii ranjiti, pe oricine i-ar putea periclita implinirea dorintei lui de a fi un perpetuu si etern Dumnezeu al romanilor, cel care decide cine sunt raii si cine sunt bunii. Cred ca mai nou, se viseaza si nemuritor.

Pe de-o parte ne meritam soarta pentru ca eu spre exemplu, n-am mai votat de pe vremea lui Iliescu, si-am lasat dezgustat, ca “poporul” sa decida in locul meu, un popor imbibat de can-can, de maneleala si prostitutie intelectuala. Ni s-a livrat cu consecventa paine si circ, si-am pus botul la rasul haiahit al preamaritului nostru presedinte, imaginandu-ni-l macand mici la gratar intr-un nor de fum si band bere cu noi, intr-o poienita cu Loganuri cu usile deschise din care se aud manele amestecate, pe ritm de subwoofer.

Cum sa nu votezi asa un om din popor, care injura, se imbata, se da la femei si sare la bataie imediat ce s-a suparat. Cred ca a venit totusi vremea sa teminam cu tiganeala, sa avem si noi un presedinte pe care sa-l ia in seama lumea civilizata, nu doar ziarele de scandal, un om cu viziune, moral, care sa ne dea si noua speranta ca cineva in tara asta se gandeste sa ne fie noua bine, celor ce platim taxe si impozite, nu doar combinatorilor, oportunistilor ce primesc felii barosane din bugetul statului.

Ma gandesc ca ar fi doua metode de al invinge pe “capcaun”, fie ca legea electorala sa prevada obligativitatea votului, si astfel vom afla si noi sigur cum stam cu reprezentativitatea, si daca va castiga tot Basescu, plac cu coada intre picioare in Congo, asa cum ziceau prin campania de SMS-uri, simpatizantii lui cand a castigat alegerile, fie, tac si diger democratia. O alta varianta mai parsiva, dar scuzabila in raport cu scopul, ar fi o “coalitie” care sa disperseze votul. Mai concret, spre exemplu daca PSD va propune pe Gioana, iar Nastase suparat pe partid va candida si el ca independent, daca PNL pe acelasi principiu va pune la bataie pe Tariceanu si Crin Antonescu, mai gaseste si PC-ul pe cineva care sa ia macar cateva procente, si mai vine si independentul Oprescu, inca o data independent, sunt mari sanse ca electoratul sa se mobilizese mai bine la primul tur, lasandu-l pe Basescu cu numai vreo 20 de procente. Apoi in turul doi, cel mai bine pozitionat candidat, dar nu neaparat, sa fie sustinut de toti ceilalti, si printr-o mobilizare masiva a electoratului sa-l debarcam pe marinar. Evident cum nimic nu e gratis pe lumea asta va trebuii sa dam cate o felie de tort tuturor “complotistilor”, dar macar scapam de bau-bau-ul cu ochii ceacari.

Ce zici domnule Nastase, candidezi ?

–––––

Nota actualizata: S-a achimbat ceva ? … ooo DA, chioru’ e cu mult mai rau …